Аварійний та плановий ремонт автомобіля
Чищення інжектора
Автопарк-сервіс - технічне обслуговування та ремонт приватних автомобілів, корпоративних автомобілів, рихтування та фарбування автомобілів під ключ.
Чищення інжектора авто – важлива процедура для підтримки стабільної роботи двигуна, зниження витрат пального та відновлення потужності автомобіля. Забруднення форсунок призводить до нерівномірного розпилення пального, втрати динаміки, підвищеного споживання пального та труднощів із запуском двигуна. Регулярне чищення інжектора допоможе уникнути цих проблем і покращити продуктивність вашого авто.
На СТО Автопарк-Сервіс у Львові ми виконуємо чищення інжектора із застосуванням сучасного обладнання та перевірених методик. Під час процедури ми видаляємо відкладення та забруднення, що накопичуються в системі подачі пального, забезпечуючи ефективну роботу двигуна.
Запишіться на чищення інжектора вже зараз, щоб зберегти витрати пального під контролем і продовжити термін служби вашого авто. Ми знаходимося за адресою: Львів, Солонка, вул. Кільцева, 60. Телефонуйте або залишайте заявку на сайті!
Чищення інжектора авто – важлива процедура для підтримки стабільної роботи двигуна, зниження витрат пального та відновлення потужності автомобіля. Забруднення форсунок призводить до нерівномірного розпилення пального, втрати динаміки, підвищеного споживання пального та труднощів із запуском двигуна. Регулярне чищення інжектора допоможе уникнути цих проблем і покращити продуктивність вашого авто.
На СТО Автопарк-Сервіс у Львові ми виконуємо чищення інжектора із застосуванням сучасного обладнання та перевірених методик. Під час процедури ми видаляємо відкладення та забруднення, що накопичуються в системі подачі пального, забезпечуючи ефективну роботу двигуна.
Запишіться на чищення інжектора вже зараз, щоб зберегти витрати пального під контролем і продовжити термін служби вашого авто. Ми знаходимося за адресою: Львів, Солонка, вул. Кільцева, 60. Телефонуйте або залишайте заявку на сайті!
Професійні майстри
Фіксована ціна робіт
Гарантія на виконані роботи та запчастини
Виконання робіт у зазначений термін
Точна діагностика
Сучасне обладнання
Безпечне зберігання автомобіля
Персональний менеджер
Років на ринку
Власних підйомників
Задоволених клієнтів
Обслуговано машин
Двигун | |
---|---|
Вимір компрессії бензинового двигуна (1 циліндр) без зняття колектора | 248 |
Вимір компресії дизельного двигуна (1 циліндр) без зняття колектора | 518 |
Регулювання клапанів (8 клапанів) | 1188 |
Регулювання клапанів (16 клапанів) | 1578 |
Заміна прокладання випускного колектора | 1078 |
Заміна прокладання впускного колектора | 1078 |
Заміна прокладання клапанної кришки (без зняття колектора) | 1078 |
Заміна турбіни | уточняйте |
Заміна шківа колінвала | уточняйте |
Заміна заднього сальника колінвалу (МКПП, без зняття підрамника) | 2908 |
Заміна заднього сальника колінвалу (МКПП, зі зняттям підрамника) | 3988 |
Заміна заднього сальника колінвалу (АКПП) | 6688 |
Заміна заднього сальника колінвалу (АКПП, повний привід) | 7838 |
Заміна прокладання клапанної кришки (зі зняттям колектора) | 1578 |
ГРМ (газорозподільний механізм) | |
Заміна комплекту ГРМ бензинового двигуна (8 клапанів) | 2158 |
Заміна комплекту ГРМ бензинового двигуна (16-20клапанів) | 2408 |
Заміна комплекту ГРМ бензинового двигуна (16-20 клапанів) зі зняттям передньої частини | 4708 |
Заміна комплекту ГРМ (опозитний двигун) | 4838 |
Заміна комплекту ГРМ бензинового двигуна (6 – 8 циліндрів) | 4268 |
Заміна комплекту ГРМ бензинового двигуна (6-8 циліндрів) із зняттям передньої частини | 6038 |
Заміна ременя поліклінового | 608 |
Заміна комплекту ГРМ дизельного двигуна (8 клапанів) | 3618 |
Заміна комплекту ГРМ дизельного двигуна (16 клапанів) | 5568 |
Заміна комплекту ГРМ дизельного двигуна (16 клапанів) зі зняттям передньої частини | 7218 |
Заміна комплекту ГРМ дизельного двигуна (6-8 циліндрів) | 7988 |
Заміна водяного насоса (без зняття ременя ГРМ) | 1408 |
Заміна комплекту ланцюга ГРМ (3-4 циліндри) | 6938 |
Заміна комплекту ланцюга ГРМ та ланцюга маслонасоса (3-4 циліндри) | 10588 |
Заміна комплекту ланцюга ГРМ (3-4 циліндри) зі зняттям передньої частини | 8688 |
Заміна ланцюга ГРМ (3-4 циліндри) бензинового або дизельного двигуна зі зняттям двигуна | 18488 |
Заміна комплекту ланцюга ГРМ без зняття двигуна (6-8 циліндрів) | 12258 |
Заміна комплекту ланцюга ГРМ із зняттям двигуна (6-8 циліндрів) | 31928 |
Свічки запалювання | |
Заміна свічок запалювання 4 шт. (без зняття колектора) | 468 |
Заміна свічок запалювання 4 шт. (зі зняттям колектора) | 1408 |
Заміна свічок запалювання 6 шт. (зі зняттям колектора) | 1608 |
Заміна свічок запалювання 8 шт. (зі зняттям колектора) | 1898 |
Зняття ГБО (якщо автомобіль обладнано ГБО) | 908 |
Заміна свічок 1 шт. (Опозитний двигун) | 488 |
Монтаж/демонтаж колектора | 938 |
Заміна свічок розжарення 4 шт. | 1408 |
Заміна свічок розжарення 6 шт. (без зняття колектора) | 1988 |
Заміна свічок розжарення 6 шт. (зі зняттям колектора) | 3008 |
Заміна свічок розжарення 8 шт. | 3688 |
Чищення форсунок (інжектора) | |
Чищення форсунок двигуна 4шт | 1438 |
Чищення форсунок двигуна 6шт | 2158 |
Чищення форсунок двигуна 8шт | 2888 |
Монтаж/демонтаж колектора | 938 |
Система охолодження | |
Заміна радіатора двигуна | 1578 |
Заміна термостату | 968 |
Заміна термостату з корпусом у зборі | 3738 |
Заміна насоса системи охолодження (без зняття ременя ГРМ) | 1408 |
У процесі активної експлуатації транспортного засобу забруднюються та зношуються практично всі його вузли та системи. Саме тому вони потребують періодичної діагностики та ретельного догляду. Насамперед, йдеться про паливну систему, всередині якої неминуче утворюються шкідливі відкладення. Згодом вони призводять до серйозних поломок та чималих витрат.
Особливу увагу варто приділити інжектору, від правильності налаштування та функціонування якого залежить працездатність автомобіля та його поведінка на дорозі.
Будучи частиною системи впорскування палива, інжектор є складним механізмом, оснащеним різними датчиками та електронними приладами. По суті це насос, який під високим тиском качає паливо за допомогою форсунок в циліндр або впускний колектор двигуна. Від справності інжектора залежить подача пального, отже, і робота всього силового агрегату. Використання неякісного палива з часом призводить до того, що на компонентах системи упорскування з’являються відкладення, які після окислення перетворюються на стійку плівку, яка перешкоджає рівномірному упорскування палива.
Якщо забруднення не видалити на початковому етапі, ситуація лише погіршиться. Зрештою, це призведе до швидкого зношування деталей, утворення нагару, поломки каталізатора, проблем із запуском двигуна тощо.
Запобігти виникненню всіх цих проблем допоможе своєчасне профілактичне чищення інжектора. Вона необхідна у таких випадках:
З огляду на те, що якість бензину в нашій країні залишає бажати кращого, промивка інжектора має проводитися набагато частіше, ніж, якби автомобіль працював на паливі європейської якості. Через численні домішки у вітчизняному бензині форсунки швидше засмічуються, утворюючи шкідливі відкладення.
У цьому випадку все залежить від типу транспортного засобу, якості бензину та щорічного пробігу вашого автомобіля. Незалежно від пробігу та умов експлуатації ТЗ, у середньому рекомендується промивати інжектор не рідше 1 разу на рік. Але, якщо ви пересуваєтеся переважно на короткі відстані та багато часу проводите у пробках та простоях, чистити паливну систему двигуна необхідно кожні 5000 км.
Це пояснюється тим, що такі умови експлуатації автомобіля прискорюють процес утворення вуглецевих відкладень усередині двигуна, призводять до втрати герметичності форсунок та збоїв у роботі системи керування упорскуванням.
Якщо ви зіткнулися із зазначеними симптомами засмічення, то вам точно потрібне промивання інжектора. Не варто допускати посилення ситуації, коли несправності будуть відчутні. Краще заздалегідь чистити систему.
Водночас, не варто занадто часто промивати інжектор, оскільки внаслідок цього суттєво скорочується термін служби паливних форсунок.
Сучасні СТО використовують два методи чищення інжектора:
Слід зазначити, що самостійно ви не зможете очистити форсунки від усіх забруднень, навіть якщо використовувати ефективні рідини. Якщо ви хочете заощадити свій час та гроші, звертайтесь до компанії Автопарк-Сервіс. Ми виконаємо якісне чищення інжектора за будь-якого ступеня забруднення. Наші інженери оцінять функціональність форсунок та оперативно виявлять неполадки у системі. Вартість послуги буде залежати від складності роботи та ціни витратного матеріалу, що використовується для промивання.
Якщо ви хочете почистити інжектор у Львові, компанія Автопарк-Сервіс до ваших послуг. Нас легко знайти. Ми знаходимося за адресою: Львів, Солонка, вул. Кільцева, 60. Незалежно від складності забруднень, співробітники Автопарк-Сервіс проведуть ретельне промивання інжектора. Ми приберемо всі «поклади» з форсунок та стабілізуємо роботу двигуна. Якісне обладнання для чищення та професіоналізм майстрів Автопарк-Сервіс – запорука відмінного результату.